02 July, 2011

U don understand me...

U don understand me,this is true...

Don need 2 explain
I don want hear it...

Human is liar
Everyone will be a liar 1 day

U don want tell me,U r the honest...
FALSE!!
FAIL!!
Liar...

A man lie 4 them self
But
A woman lie is 4 other

This is a man different from a woman

A man is use eyes 2 c ppl
But
A woman is use heart 2 c ppl

This is a man different from a woman

Brother is more longer relationship than Sister
This is true...
U can say this is false
U can don trust me / believe me
But
At last,U will understand...
at the same time,U r 2 late 2 understand ...

友谊
Haha...Actually i don trust this words
This is true
Don ask y??
cause my answer will hurt U
If u want know my answer n don scared I hurt,
U can ask...
( ps : T.R.Y 2 ask it,haha...no lah,just kidding...)


Now,I need 2 use chiness...

现在也都没有全部忘掉
我从来都没有忘记

只要一想起来就一直流泪
今天也一样,为什么这样想见你
窗外门闩的声音,就像我的心一样在摇摆
不要去爱这样的话,不要见面这样的话
不要去挽留这样的话,为什么我这样一个人痛



眼泪干了,却打湿了嘴唇
现在怎么都忘记不了
因为你哭了很多
因为你笑了很多
因为你相信了爱情
因为你,因为你死我所有的一切都失去了
真的很郁闷
世上没有你
丢掉自尊心找开的心,
你为什么离开了我
那天下着雨,什么话都没说
就那样抛弃我放弃我
动摇的眼神,尴尬的微笑
离别的故事


不要去挽留这样的话,为什么我这样一个人痛


看这我离开了
像疯了一样真的很辛苦
什么话都没说哭了,所以我想和你停留在一起
我真的想回到和你在一起的时候

我想念你,我需要你,梦中都是我和你

心很痛,很难过的支撑着
你在哪里做着什么
没有你我真的不能活下去回到我身边来,不要离开我




No comments:

我的初恋,你的忽冷忽热

我在今年的3月成功脱单! 这是值得庆祝的大事项;因为我不仅仅是脱单,是摆脱母胎单身的标签! 这也意味着我的人生多了一份情——爱情…… 我是这样形容我的初恋: 我和他在一起的半年是网恋。 因为我们上网认识也在线上谈情。 我觉得谈情有点夸张的形容,我们更像是互相嘘寒问...