19 March, 2012

突然的想念。

突然,好想念我的‘女儿’。
我那不用我生的五个‘女儿’。
哈哈……好意外哦~我会想念人哦。

以往的我,从来不会想念除了家人以外的人。
朋友啊~什么人等等的。我都不会想。
但,偏偏我想你们了。
搞笑的是,我听着的歌是“Westlife--My Love”。

好老的歌,但,胜在它好听。
你不可否认哦~My Love。
哈哈……

Hello,how are you?
I start missing you.
After the course,where have you been?
What are you doing?
What have you done?
I don't know.

The thing that I only know is I miss you.
I don't know when we can meet.
But I know we miss each other some days.
I don't know when we can talk together.
But I know we can talk some days.
……

Many things I want to do with you guys.
I know I have the days to do with you.
Wait for the days.
We will meet some days.
We will wait the timing,the right timing.
We will meet again.
This is it.
^^

But

No comments:

我的初恋,你的忽冷忽热

我在今年的3月成功脱单! 这是值得庆祝的大事项;因为我不仅仅是脱单,是摆脱母胎单身的标签! 这也意味着我的人生多了一份情——爱情…… 我是这样形容我的初恋: 我和他在一起的半年是网恋。 因为我们上网认识也在线上谈情。 我觉得谈情有点夸张的形容,我们更像是互相嘘寒问...